De ani de zile medicina de familie și nu numai, se confruntă cu un sistem informatic defect.
Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă un timp de așteptare mult mai mare pentru pacienții din sala de asteptare, înseamnă o întrerupere permanentă a activității medicului și Asistentului din cabinet, care nu pot acorda servicii în timp util, aglomerând sala de asteptare.
Bineînțeles, casa de asigurări va spune să se lucreze off-line, lucru pe care îl fac medicii de ani de zile, dar și în această situație există un disconfort. Însă există și situații când nu se poate utiliza procedura off-line, atunci când nu cunoaștem calitatea de asigurat al pacientului.
Un alt exemplu este faptul că, medicii stau după program, noaptea sau pe la 5-6 dimineața, pentru transmiterea rețetelor și serviciilor în sistem, pentru a fi validate.
Ani de zile un sistem informatic defect, perturbă o activitate medicală, fără a lua niște măsuri reale de a îmbunătăți lucrurile… și toate acestea într-o țară care deține cei mai buni informaticieni de pe mapamond.
Trist… cum medicina bazată pe empatie și comunicare, depinde de niște butoane, care afectează atât pacienții cât și cadrele medicale.
Sănătate! ÎN FIECARE ZI!