Cariera Monicăi Cadogan a început în consultanță, la vârsta de 23 de ani pornind deja prima afacere în acest domeniu. Ideea unui retailer online a apărut la sfârșitul anului 2011, iar în aprilie 2012 lua deja ființă Vivre, unul dintre primele magazine exclusiv online de home & deco din România. Entuziasmul, ambiția și prezența de spirit cu care valorifică fiecare moment au ajutat afacerea să crească pe o nișă nouă, la începutul ecommerce-ului în România, pentru ca acum, după 7 ani de la lansare, Vivre să ajungă unul dintre principalii retaileri online din CEE, cu prezență pe 9 piețe europene și peste 3 milioane de comenzi livrate cu succes.

Cum definești domeniul în care lucrezi și cum se vede starea de sănătate a românilor din acest unghi?

Ne-am propus de la început să fim o destinație inspirațională, plină de surprize și idei, pe care oamenii o vizitează în fiecare zi pentru a găși colecții și produse care se potrivesc cu stilul și personalitatea lor. În 2013 am lansat vânzările în Bulgaria, iar în prezent servim clienți din 9 țări, cu o populație totală de 100 milioane locuitori: România, Bulgaria, Ungaria, Croația, Polonia, Slovacia, Cehia, Slovenia și Grecia, lansată în iulie 2018.

An de an am crescut portofoliul de produse pentru casă cu piese noi de mobilier, decorațiuni, textile, accesorii. Am ajuns destinația unde găsești totul pentru casa ta. Încercăm mereu să aducem produse speciale, care au acel “je ne sais quoi”, și care, la fel că Vivre, spun o poveste, exprimă și generează emoții. Credem că e responsabilitatea noastră să le oferim vizitatorilor site-ului idei și soluții pentru locuințele lor, pentru stilul de viață pe care și-l doresc, prezentându-le sugestii de amenajare variate și complete, adaptate fiecărei încăperi și buget. 

Ce ți se pare cel mai frumos în ceea ce faci? Dar cel mai greu sau neplăcut?

Partea frumoasă a business-ului reprezintă și punctul de pornire: posibilitatea de a le oferi oamenilor motive de bucurie, materializate sub forma unor piese cu design deosebit, ce-și găsesc locul în casele lor. Partea dificilă vine ca un revers al medaliei, și anume, angajamentul pe care ni-l asumăm față de clienții noștri – de la experiența navigării printre produsele oferite, până la calitatea și integritatea produselor livrate. Și care uneori nu funcționează perfect.

Care sunt cele mai importante șapte lucruri pe care trebuie să le cunoască potențialii clienți, ca “terapia Vivre” să funcționeze?

Consider că bucuria cumpărăturilor vine din libertatea de a alege produse în funcție de personalitatea, nevoile și gusturile fiecărei persoane. Dacă ar fi să enumăr câteva aspecte importante pe care o persoană este util sa le știe atunci când alege să achiziționeze un produs de pe Vivre, acestea ar fi următoarele:

– să analizeze dacă produsul e unul decorativ sau funcțional;

– să evalueze raportul calitate – preț;

– să știe dacă utilizarea unui produs  justifică investiția;

– să își imagineze spațiul unde va poziționa un anumit obiect de decor;

– să pună în valoare atmosfera locuinței fără să încarce inutil spațiul;

– să se lase inspirat de propunerile pe care le afișăm pe site;

– să verifice constant campaniile promoționale pe care le desfășurăm.

Ai un mesaj pentru Ziua Mondială a Sănătății?

Cred cu tărie că echilibrul este cheia pentru un stil de viață sănătos. Pe lângă responsabilitățile și orele alocate pentru a crește business-ul, îmi dedic zilnic o bună parte din atenția și timpul meu familiei. De asemenea, îmi fac timp pentru mine, să citesc și mă odihnesc pentru a-mi încărca bateriile. Susțin că fiecare persoană trebuie să își facă timp pentru cei dragi și pentru relaxare, în afară de orele petrecute la birou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.